YenianneAzize ben de ayni seyi yasiyorum bunun sebebi surekli wcye cikiyoruz ve mesanede hep çiş kaliyomus. Organlar tam yerli yerinde olmadigi icin hamileler genel olarak enfeksiyon oluyomus. Benim ayni zamanda bobreklerimin ikisi de sagda ve ust usteler. Doktor bana sen herkesin yasadiginin iki katini yasicaksin bobrek probleminden dolayi demisti. Hamileligimin en basindan beri wc problemim ve enfeksiyon problemim hep vardi. Monurol kullandim.enfeksiyon hep yuksek dereceydi. Monurolun Antiseptik ozelligi var gonul rahatligiyla kullan dedi.36. Haftam bitmek uzere bebegimle ilgili bi problem yasamadim bu konuda. siz yine de doktorunuza danisin