Burcu98 Bir yerde okudum devlette doğumda sigortan yoksa eğer para alıyorlar diyordu doğru mu? Sigortam yok.
Demetslt Burcu98 sigorta yoksa alınıyor. Ama analık hakkı diye bisey var onu araştırın ondan faydalanıyor da olabilirsiniz. Para isterlerse genel sağlık sigortası başlatın doğuma yakın
Hilal-95 Burcu98 sigortasız olunca alınıyor sanırım bnm bi ara sigortamda sıkıntı vardı calısırken tahlıl gelan yaptırdm muayene ücreti 50 lira aldı özel kadar değildir gene bence
busra1997alpaslan2021 Burcu98 nasil yani süt vs. Alıyorsun da sigorta olsun olmasın ben çalışıyorum izne ayrıldım 9 bin yatcak calismiyorsan alamazsın okadar oyle saçma şey olamaz ne bahsettiğini anlamadim
aselnannesi Burcu98 Yesilkartiniz da mi yok canım? Yesilkartli olduğun zaman doğum için falan para alınmıyor önceden yesilkartliydim da bende
Alya_1963 Burcu98 analık hakkından faydalanıyorum ilk doğumumda hiçbir ücret ödemedim testler Doğum detaylı herşey araştırın
Burcu98 busra1997alpaslan2021 doğum parası derken sigortam yok doğum yapıcam ya hastahaneye ücret veriyor muyum diye sordum devlette alıyorlarmış galiba özel kadar olmasada
busrasahinn Burcu98 senin olmasa bile eşinden yararlaniyosun canim ikinizinde yoksa evet alınıyor maalesef