nurakseki İlk zamanlarımda pek bulantım olmadı midme hep hassastı. Şuan 13+4 olduk ve son günlerde bulantı kusma yaşıyorum. Yaşayan var mı acaba?
ElfErk nurakseki merhaba, benim de 13+4. Ben ilk 3 ay çok kötü oldum sonra 1 hafta bıçak gini kesildi bulantılarım fakat şu 3 4 gündür yine çok kotuyum.. doktoruma sordum normal dedi bazıları her asamasa bunu yaşıyor dedi ama bilmiyorum 🤷♀️
HEY03D nurakseki benimde sonradan arttı. Herkes azalacağını söylüyor ama 😔 psikolojik olduğunu düşünmeye başladım
Calisananne25 nurakseki benim ilk aylarda hiç olmadı bir kez midem bulanmadı. 28.haftadan sonra başladı çok olmasa da ara sıra bulantım oluyor bir kez de istifa ettim. Son aylarda başlaması daha garip 😒
blueberyy00 nurakseki doktorunuz demir ilacı vitamin felan başladı mı onlar çok bulantı yapıyor canım
blueberyy00 nurakseki vitaminlere basladigin için oluyordur canım alısirsa vücudun azalabilir bulantın geri decavit bana çok dokundu çok kusturdu mesela doktora söyledim değiştirdi hangisi olduğunu anlarsan geçmezse doktoruna söyle
blueberyy00 nurakseki bana çok bulantı kusma yaptı o ya hangi saat aralığında içiyorsun akşam yatmaya yakın içmeyi dene birde yine mi aynı olacak bak
nurakseki blueberyy00 kahvaltıdan sonra içiyorum tamam deneyim yoksa söyleyim teşekkür ederim canım benim 🙏🏻❤️