Merhaba hanımlar. 31+2 haftalık gebeyim dün kontrole gittim. Doktorum amniyotik sıvısının üst sınıra yakın olduğunu, kafa ve göbek çevresine göre 33 haftalık bebek gibi göründüğünü söyledi. Ayrıca kilosu daha şimdiden 2.150. Şekerden olma ihtimali varmış ancak şeker yüklemesi yaptırmadım malesef (çok pişmanım) 🤦🏻♀️ Doktorum önemli bir şey değilmiş gibi konuştu ancak yine de çok yağlı ve şekerli şeyler tüketme dedi. Ayrıca 59la hamile kaldım şu an 66 kiloyum, çok da kilo almadım. Böyle bir şey yaşayıp sorunsuz doğum yapan var mı acaba ?