Doğum yapalı 2 gün oldu fakat sütüm gelmiyor. Bebek 250 gr verdi. Daha fazla aç kalamazdı çünkü rengi falan değişmeye başladı ve uykudan gözünü açamıyordu. Kakasını bile 1 defa yaptı. Aç kaldıkça ağlamaya başladım ve dayanamadım. Hipp organik bebek mamasına başlattım. Şu an vicdan azabı çekiyor muyum hayır çünkü hem göğüs ucum yok hemde sütüm gelmiyor. Yine de mama vermek istemezdim. Sütümü gelmese bile sağmaya devam edeceğim. Ama bu durumda bebeğim aç kalamazdı yoksa sarılığa dönebilirdi. Size sormak istediğim bunu yaşayan var mı ve bebeğe günde kaç kez mama verilir?