Asrinbaby
Kızlar salı günü doktorum beni baya korkuttu iste bebeğin gelişimi 2 hafta önde sezeryan olabilirsin falan filan bende hayır dedim ben korkuyorum sezeryandan sonra cuma gel dedi suyun iyiyse bekleriz bende sabah gittim ama hazırlıklı gel demişti öyle gittim . Baktı bu sefer normal için daha bekleriz dedi daha 2 gün önce kabul etsem sezeryanla alacaktı çocuğu ben istemeyince anladı o da ondan bekleyelim herşeyin güzel dedi 2 günümü mahvetti ama panikten ölecektim. Şimdi icim rahat fakat su var ki normal diye tuttururken kızın biri doğum sancısı çekiyordu bugün resmen beni öldürün diyordu 😣 çok etkilendim dedim ben sancıya dayanamazsam ne olacak? Allahimmm tüm analara yardim et . Hayvanlara bile..