Husniye8 Benim doktorum hiç yapmadı. Bebek kanala yerleşmezse yapmam dedi. 39.haftalık olacaktım mecburum artık yoksa sezeryana alacağım haftaya gel dedi. Dediği günün gecesi sancı ile gittim doğum yaptım. Çatı muayenesi olmadan doğurdum. Sancı anında ebe kontrol ederken çatın çok müsait yapabilirsin demişti.