MerveKD bende serklajlıyım canım kayıplardan sonra önlem amaçlı atıldı 14. Haftada şuan 17 bitmek üzere korkacak bişey yok kısa bir işlem anestezi ile bayıltıyorlar, ağrın sızın olursa hastanede kalıyorsun müdahale ediyorlar zaten. Eve geldigin süreçte de doktorun ne der hep yat mı yoksa çalışıyorsan çalışmaya devam mı onu bilemem ben sürekli evdeyim haftada bir dışarı çıkıyorum onun dışında ufak tefek işler ve yatıyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🌸