Sezeryan sonrası gaz çıkaramadım. Su neskafe çay ıhlamur hoşaf çorba meyve suyu içtim bol bol yürüdüm hatta 2. Yürüyüşte desteksiz yürümek istedim ama çıkmıyor hiçbir gaz belirtisi de yok. Çıkaramazsam yatmak zorunda kalıcam. Acil önerilerinize ihtiyacım var