Selam kızlar💖
Benım 3. Gebelığim ilk kızım normal oldu ikinci kızım sezeryan oldu dogum esnasında Bebegımın kalbı yavaşladıgını tansıyonum yuksek olmasından dolayı hemen ameliyata alınmam gerektıgı söyleydi 3. Hamılelıgımın 33.ncu haftasındayım doktorum bana normalmı yoksa Sezeryanmı dogum yapmak ıstedıgımı sordu. Bende normal dogum yapmak ıstedıgımı soyledıgım
Tercıhı sana bırakılıyorum dedı nasıl dogum yapmak istersen olabılırsin dedı fakat sana bız sezeryan öneneriz dedı cunku sezeryan dan sonra normal dogum bıraz rısklı Dogum esnasında sezeryan dikiş patlyabılır ya bebek hayatını kaybede bılır yada sen dedı hanı bende badem boyle bı risk var neden tercıhı bana bırakıyosunuz dedım ben size %1 - le %10 arası olma ıhtımalı verıyorum dedı bende açıksası korkuyorum benım gıbı olan varmı ? Sezeryandan sonra normal dogum yaptınızmı ? Doktorunuz neler dedi LÜTFEN YARDIMCI OLUN BANA 💖