Kizlar merhaba gecen bogazlarim sisti ve vucudumda cok fazla agri vardi. KBB antibiyotik verdi. İctim. Galiba bagisikligim cok dusuk oldugu icin antibiyotikten dolayi agzimin ici dudaklarim sisti kabardi beyaz beyaz seyler cikti bisi yiyip içemiyorum. Dudaklarim yara oldu. Cok canım aciyor. Ağız mantari olabilir yaziyor ayni belirti ve görüntü. Ne yapmaliyim. Hangi doktora cikmaliyim acaba ? 😭 Allahim yok boyle bir acı