Merhaba arkadaşlar, dün ikili tarama testi için kontrole gittim ve bebeğimin nt ölçüsü 2.05 çıktı 2.50 üzeri riskli oluyormuş sanırım ama doktor yinede kalın dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda? Daha sonra bir sorun çıkmış mıydı? Sonuçlar 1 hafta sonra çıkacak