Arrzzuuu 38+0 haftaya girdim bugün. İlk hamileliğim. Heyecan, korku, stres bütün duyguları bir arada yaşıyorum. Bunun normal olduğunu söylüyorlar ama yinede insan tedirgin oluyor.
Esra_80 Arrzzuuu Arrzzuuu tabi normal canım ☺️ Ben hep temİzlik yaptım her an gelicek diye 😂öylede oldu bir gün öyle böyle temizlik yaptım 38+5 de kızım geldi suyum geldi gece yarısı 4. Ayımıza gireceğiz saglıkla kavuş yavruna ❤️
Eda-5807 Arrzzuuu korkma bence ılk dogumunsa zaten neyın ne olduğunu bılmedıgın ıcın korkmana gerek yok bende doğurdum suan 1 haftalığız kendını strese sokarsan bebegınıde sokarsın bu sefer daha zor olur hersey bende normal Doğum yaptım korkma bebegını kucağına aldığın an doğup aglamasını duyduğun an herseyi unutuyorsun zaten o yüzden strese sokma kendını bol bol dua oku
MiniMiniKus Arrzzuuu Önden gidenler arkadakiler e anlatsın lütfen 😄 29 hafta bitmek üzere bende şimdiden aşırı telaş korku heyecan panik herşey var 😐 Nasıl doğuracam deyip duruyorum Dogduktan sonra yetecek miyim diye düşünüyorum vs vs 😣 Allah yardımcımız olsun İnşallah hepimiz sağlıkla kavusuruz
Sbdbdbsh Arrzzuuu benimde son 1 hafta kaldı korku yok ama heyecan var bir an önce sağlıklı şekilde yavrumu kucağıma almak istiyorum ❤️
Arrzzuuu Benim çok şükür hamilelik sürecim rahat geçti hala da o şekilde ama doğum korkusu farklı bir şeymiş 😊 sizde güle güle büyütün bebeğinizi
Arrzzuuu MiniMiniKus bende de aynı duygular oldu. Oysa pediatri hemşiresiyim ama yine de bu korkular oldu. O kadar bebeklere baktım ilgilendim. Bence herkes aynı şeyleri yaşıyordur.
Arrzzuuu Allah hepimize sağlıkla bebeğimize kavuşmayı nasip etsin.. Sabırsızlıkla bekliyorum geleceği zamanı kendi belirlesin bebeğim 🙏😊
MiniMiniKus Arrzzuuu Katılıyorum Sonuç olarak insanın kendisinin yaşaması farklı bir şey Çok güzel ama çok korkunç da aynı zamanda bence 🙃