Irm_brk12 Gece surekli uyaniorum bunun yuzunden doğum kasilmasi mi nedir bu ağrıyor karnım bebek yukarı çıkıyor galiba yaşayan varmı ne bu
Esra_80 Irm_brk12 bence git canım bende hep bu şikayetle kalktım agrım olurdu aaa bi baktım 38+5 de doğum yaptım suyum geldi şükür 4. Ayımıza giricez saglıkla kavuş yavruna 💜