Kızlar çok zorlu yollardan geçtik düşük riskim erken doğum riskim vardı defalarca. Hastanede kaldım 29 haftada ciğer geliştirici iğne oldum ve çok şükür şuan 38+1 iz bugün 7 de doğumum var sipinal sezeryan olucam bana dua edermisiniz çokça korku çokça heyecan var normalde 39 haftada olmak isterdim ama oğlum yavaş kilo alıyor ve doktorda anne karnında sıkıntıya girmesin diye 38+1 gün verdi sanki erken gibi birazda korkuyorum amelyattan da tabi Allah hepinizin yardımcısı olsun benide dualarınızda unutmayın 🤲🏻♥️