Bugün geç kalktım her zamanki gibi bı anda midem bulanarak uyandım sonra istiğfar ettim kahvaltı da yapmamıştım afedersiniz sarı acı bir şekilde istiğfar ettim acaba niye öyle oldu normalde geyirme çok olur bende şu an 35+5im siz yaşadınız mı böyle acaba