Kubra190506 Merhaba kızlar ikinci gebeliğim daha bgun 7 hafta olduk.İnanilmaz bir şişkinlik yani buyuk karın hareketlerde zorlanma yaşıyorum sanki 6-7 aylik hamile gibiyim.Sebebi nedir az cok tahmini olan varmi 30 yasindayim suan
Kubra190506 Kubra190506 Aksamlari mide bulantısı ve geriden gelen cok degisik bi bas dönmesi yaşıyorum birde
Selingg Bende ö Kubra190506 Bende öyleydim ilk xamanlar 14 15 haftaya kadar öyle oluyo,bide 30 dan sonra zorlanıyordum ben 33 hafta oldum uyku yok
Beyazguvercin2 Kubra190506 ya aynı durumdayız biz de yeni olduk 7 haftalık psikolojim alt üst oldu kusmaktan mide bulantısından bir de kabızlık problemi oluştu makat kısmim yara olmuş vaziyette büyüğe çıkamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum çok kötü bir haldeyim
mucizegebelik6 Kubra190506 bende 28 yaşındayım 3 aylık gebeyim o haftalar bende de oldu sebebini bi turlu çözemedik karnım çok sismisti ama sonra kendiliğinden geçti
aksu5334 Kubra190506 32 yaşındayındayım bende ilk zamanlar öyleydim sanki çok yemişimde midem çatlıyo gibi sonra kendiliğinden geçti yerini mide bulantısı ve kusmaya bıraktı😏 normal zamanda reflü vs varsada olabiliyor
Kubra190506 aksu5334 yok yok reflu falan yok da aglayasim gelio artik niye bu kadar ağı ve niye bu kdar belirgin belirtiler bnm kizim var bu erkek de ondan mi boyle acaba
Kubra190506 Beyazguvercin2 cok gecmis olsun cnm sana da ne yapicaz bilmiyorum krem falan verdi mi doktorun
Beyazguvercin2 Kubra190506 verdi kuzum akşam sürmem gerekiyormuş şu an nasıl akşamı ederim İnan hiç bilmiyorum çok zor
Kubra190506 Göğüslerim falan kocaman oldu hic bi olana anlam veremiyorum bn bildiğin 7 aylik hamileyim