Geçenlerde aynı postu açmıştım.sonra doktora kontrole gittim.benim doktor dakikayla falan işin olmasın dedi gerçek sancı olsa anlarsın asla yerinde duramazsın beni hastaneye atın çabuk dersin.yalanci sancılar da ağrın olur ama geçer durur cok şiddetli olmaz.vucut kendini doğuma hazırlıyor.agrin cok olucak.her yalancı sancıyı doğuruyorum zannedip gelme hastaneye dedi.ondan sonra gerçekten agrilarimin şiddetine ve gecme durumuna baktim.gunde belki 100 kere yalancı sancim oluyor.37 haftaligim Bende canim