Kendimi sadece normal doğuma odakladım. Olası bir ihtimalde sezeryanı düşünemiyorum bile. Öyle çok korkuyorum ki; ya spinal anestezide uyuşmazsam, ya genel anestezi de uyuyamazsam, ya dikişlerim çok ağrırsa, ya hemen ayaklanamazsam 😔 ya ağrılarımdan dolayı çocuğumu kucağıma alıp öpüp koklayamazsam 😔 hadi sezeryan oldum diyelim ya iltihap kaparsa bla bla bla.. kafamda bir sürü olumsuz düşünce var bir de aslında kilolu hamile kaldım 94 kilo ile hamile kaldım 99 oldum boyum 168. 30. Haftamdayım ve aklımda sadece normal doğum var nedense ondan hiç korkmuyorum belki de insan bilmediği şeyden korkmaz ya ondandır 🥲 henüz nasıl ve ne şekilde doğum yapacağımı bilmiyorum ama bu tedirginlikler de aklımı kurcalıyor hep. Sezeryan olanı duyunca bile tüylerim diken diken oluyor. Bunları tecrübe edenlerin hikayelerini merak ediyorum. Böyle benim gibi korkusu olan var mı acaba 😌