Masal_ksgn1 benim ilk doğumda bi sene sonra gitmişti koşu yapmıştım haftada 2-3 gün koşu bandında hatta aşırı zayıflayıp bırakmıştım şimdi. Gene var 3 ay oldu doğum yapalı ama süt verince laktik asit sütü azalttığı İçin bu sefer koşu yapmayacağım az az mekik hareket önerdi doktorum yediklerimize dikkat edince biraz gider diye düşünüyorum ama tamamen sıkılaşıp yok olması bence programlı bir sporla olur