1999luanne Baburhulya o haftalarda yattım karnın büyüdükçe hem korkuysn hem rahatsız oluyosn zamanla anlarsın ister istemez yatmayı bırakırsın
Anne3434_ Baburhulya Ben 23 haftadayım göbeğim çok fazla yok o yüzden ara ara hala yatıyorum zaten bebekte rahatsız olursa hemen uykum arasında da olsa uyandırıyor saolsun merak etme yani sıkıntı olucak olursa hissediyorsun 🙈😂
zeeynepp19 Baburhulya benim tek uyku pozisyonum yüz üstüydü. İlk öğrendiğim andan itibaren yüz üstü yatmayı kestim şimdiden alışayım yoksa zor olur diye 😂 21+6 yım hiç yatmadım ama çok özledim doğurunca ilk işim yüz üstü uyumak olcak 😂
busranr06 Baburhulya ben 25 e kadar yattım doktorumda bir sakınca görmedi o haftalarda zaten hayli hayli yatıyordum ki bence yat, ileride çok arayacaksın😊
duygu_ozgenc Baburhulya oğluma hamileyken yattım karnım büyüyene kadar sonra zaten batma hissi oluyoruz istesen de yatamıyorsun suanda da 15+6 haftalık hamileyim yatıyorum yüz üstü yatmadan uykuya da zor dalıyorum bakalım nasıl yapicam yine
sehrengiz_8 Baburhulya 21+4 haftayım ben de yüz üstü uyanarak kalkıyorum o haftalarda hep yatmıştım bir sıkıntı çıkmamıştı. Ama şimdi yatmamak gerekiyor
Gulsumakyol Ah ah çok özledim yüz üstü uyumayı tek uyuma pozisyonuydu doğurur doğurmaz ilk isim yüz üstü uyumak🙂hasret kaldimm 35 haftaligim
merakliblog Baburhulya banu çiftçinin youtube videosu var 28e kadar yatılabilir diyor bi izle istersen. Banu çiftçi hamilelikte yatma pozisyonları gibi bişey videonun ismi
mutlufatos19 Baburhulya ben 15+2 yim yatıyom yaa çünkü hep öyle yatardım kendimi zorluyom sağıma soluma yatıyım diye o zamanda her tarafım ağrıyo ama bişey olmadı şuana kadar
Nig Baburhulya doktorum ilk 20 hafta istedipin gibi yat demişti, karnım çıkmadığı için bende yarabiliyordum yüzüstü. Ama 20den sonra uyardı artık sadece sağa ve sola yat diye :)
gltm Baburhulya karında bi doluluk olduğunu hissediyorsun aslında 17+3 üm tam yüz üstü değil ama biraz yan duruyorum korkuyorum ben küçük ama sonuçta ele geliyor sert bişey
Angelgirl Doğumdan sonra yüz üstü yatma hayali kuranlara kötü bir haberim var ;süt üretimine geçen göğüsleriniz ve bebişiniz buna izin vermeyecek… kızım 2 yasina yaklaşıyor sütü bıraktı rahata erdim derken bir iki yıl daha bana da hayal oldu🤣
Tazeanne0134 Angelgirl kaç haftalık hamilesin valla ben yatıyorum yaa artık ama 1-2aya bende yatamayacam
Tazeanne0134 Baburhulya bundan sonra yatma canım artık çünkü bebek için yani sol tarafa yatmak çok daha iyi
Angelgirl Tazeanne0134 canım ben kızımdan kalma kiloları veremedim göbeğim varken gene hamile kalınca 19+3 üm , karnım çok şiş yatmak istemiyorum birazda, rahat edemiyorum.
Tazeanne0134 Angelgirl benim hamilelikten kalma kilom yok ama evlendikten sonra çok kilo aldım o kilolarım kaldı 85 kilo falanım bende 3 senelik evliyim 15 kilo almışım evlendiğimden bu yana hareketsiz yaşamda olunca sağ olsun oğlum var da şimdi en azında kilo almiyorum
baharelifbbasdag 18+4 oldum hala yüz üstü yatıyorum 1 2 hafta sonra istesemde yatamayacağım çünkü tadını çıkarıyorum 😂
Merveikratanem Baburhulya ben varım 21+1 haftaligun kızımda 39 haftaliga kadar yattım yani o zamanki karnım şimdi var ikiz olduğu için dahada yatiyirun