seyma-coskun-35 Sln_bgtr tam 32+5 😂 iyi geçiyo işte nasıl geçsin kötü geçmesi mümkün değil 🥰❤️ Canımız acıyo biraz hareketli diye ama olsun güzel acılar bunlar ❤️
Bubbles 33+2’deyim.. Sırt, bel ve kaburga ağrılı geçiyor 😥 Olabildiğince egzersiz yapmaya çalışıyorum..
seyma-coskun-35 Bubbles yürüyüş yapıyomusun canım sürekli dik oturmaya çalış belini hafif arkaya kırarak derin derin nefes al ver kaburga ağrılarına iyi gelir belki
Bubbles seyma-coskun-35 ya evet hep uzanır pozisyondayım aslında haklısın dik oturarak zaman geçirmeyi deneyeyim bugün de 🙈 teşekkür ederim ♥️