Dilekcnkn Woman3535 Ben 10 günde bir gidiyordum ama her gittiğimde önce ultrason ile bakıyordu sonra nst bugün ilk kez önce nst bağlandım sonra muayene oldum .
Umay21 Woman3535 her hafta nstye giriyorum önce doktora çıkıyorum o bi kağıt veriyor oradan nstye giriyorum sonucu tekrar doktora gösteriyorum sonucu bakıyor sonra ultrasonla bakıyor her hafta aynı şekilde ultrasonla da muayene ediyor
Fundacanik Umay21 Özel hastanede ücretli mi NTS canm biliyomusun sen özele gidiyosan veriyomusun ne kadar veriosun 😊❤️
Umay21 Fundacanik doğumum özelde oldu canım ama kontrollerimi devlet gidiyordum özelde sormuştum nst ücretini 45 tlydi doktor isterse ücretsizdi
Kaderx 1999luanne Araştırma hastanesi asistanlar öyle çok denk geldi bna. Bnde Sultanbeyli devlet hastanesi gidiyorum ordaki iki doktora gttim çok iyi ve ilgiliydi. Ve nst çeken hemşirelerde çok iyi güler yüzlü. Bazen paranla rezil oluyorsun. Doktordan doktora fark var
Mervemrym Ben özele gidiyorum doktor istiyor nst 35 TL ödüyorum . Bir hafta ultrasonla bakıp nst çekiyor diğer hafta sadece nst oluyordu . Sanırım 10 günlük kontrol süresinde gittiğim içinde olabılır
Aselinkooo Woman3535 bakıyorlar. İlk nst de önce ultrason sonra nst istedi. Sonrakilerde nstye gir sonra gel diyordu. Nst giriyordum sonuçlarla gidiyordum gene kontrol ediyor du ultrason da