Mukaddesahin Arkadaşlar 25.6 yım akıntılarımı takip etmek için hep peçete kullanıyorum. Peçete de anormal bir akıntı ile karşılaşmadım ama iç çamaşıra kahverengi lekelenme olmuş bu haftalarda lekelenme yaşayan var mı normal mi bide
Dilekcnkn Mukaddesahin Canım doktorunla iletişime geç yani gebelikte hiç bir kanama normal değildir belki bir sorun yoktur ama ihmal etme derim ben.
Mukaddesahin Dilekcnkn haklısınız teşekkür ederim bugün de çok alagıda tek e atıyor normal mi bilemedim
Mukaddesahin EylulAsyaa bende de oluyor beyaz akıntı yani beyaz akıntı olması gerekmiyor mu zaten canm
EylulAsyaa Mukaddesahin 24 haftalık ve beyaz akıntı bile olmaması gerekiyormuş. Ben normal sanıyordum çünkü azıcık bir şey geliyordu yani, alttan muayene etti sonra fitil verdi
Mukaddesahin Dilekcnkn iyi bari içim rahatladı tek benm ki çok aşagıda atmıyormuş 😊 baya korkuyordum 😊
Mukaddesahin EylulAsyaa Alla Allah şaşırdım yani bi çok arkadaşım da da geliyordu anca bende sorayım doktoruma. Teşekkür ederim bana söylediğiniz için