Buraya yazmak İçin bu günü iple çektim ben gibi Çift rahim olup gebe kalmak isteyen ve hamile olan annelere umut olmak İçin ben 2 senelik evliyim ilk ayımda hamile kalıp boş gebelik yaşayıp kürtaj oldum Ve çift rahimli olduğumu ve perde olduğunu öğrendim ardından bir de kimyasal gebelik yaşadım Ve ondan sonra perde ameliyatı oldum doktorum 6 ay sonra bebek isteyebilir sin demişti ve rabbime şükürler olsun hamile kaldım ve ilk girdiğim doktor kalp atışını aldı ama düşer bu çocuk yatacak kalkmayacak dedi bana o gün gözümün önünden aklımdan çıkmıyor ama ben dikkat edip takdiri rabbime bıraktım ve bugün prensesime 38+0 da makat geliş olduğu İçin spinal sezeryan İle doğumum oldu kimse umudunu kaybetmesin rabbim kimseyi evlat hasretiyle evladıyla sınamasın kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbimden hiç bir zaman Ümit kesilmez daha yazmak istediğim o kadar çok şey var ki yaz yaz bitmez hakkınızı helal edin canlar uzun yazdığım İçin ❤️🤲🏻🙏