Smyye97 bende sezaryenden korkuyordum hatta bunun için normal istedim hep ama iki gün önce acil şekilde sezaryene alınmak zorunda kaldım. İğneden bile aşırı korkan bir insan olarak hissettiklerimi siz düşünün :) her şey çok güzel süreç hiç öyle tahmin ettiğimiz gibi değil inanın bana :) şuan oğlum iki günlük ve yanımda yatıyor. Mükemmel bir duygu. Ağrım hiç yok neredeyse. Sezaryen olmama rağmen ilk gün hastanede bile bebeğin tüm her şeyiyle ben ilgilendim:) hiç korkmayın ve bebeğinize odaklanın sadece :) şimdiden hayırlı olsun inşallah 🥰