Balbeby canım hiç korkma stres yapma ki bebeğinde etkilenmesin benimde 33 haftalıkken 1 cm açılmam vardı ama benim sancılarım da vardı kısaca doğumum başlamıştı doktorum şimdi seni doğumu alsam çocuk doğar dedi ama haftası küçük diye almıyorum dedi hastaneye yatırdı serumlar takıldı ciğer geliştirici iğne yaptılar şuan 37 haftalık hamileyim hala 1 cm açıklıkla geziyorum Allah’ın izniyle bişey olmaz dediğim gibi stres yapma ki bebeğinde stres olmasın ☺️