Zeynep0607 Canım bu dönemde nerdeyse çoğu kişide görülen birşey. Öncelikle korkma kahverengi leke yerleşme lekelenmesi oluyor ama doktoruna söylemeyi de ihmal etme hamilelikte her lekelenme ve kanama bir risk taşır biz burda endişelen ya da endişelenme ne dersek boş herkesin bünyesi ve lekelenme sebebi farklı olabilir ben 10.haftada yaşadım peçeteye bi sildim kahverengi lekeler geliyor sildikçe geliyor hemen doktoruma yazdım ilk uzandım ayaklarımı kaldırdım progestan 100 mg al sabah akşam iç dedi hemen aldık daha sonra aynı gün ikinci kere WC gittim yine peçete geldi doktoru aradım dedim ben burda normal bile olsa oturup bekleyemem görmem gelmem lazım gittim neyse ki baktık çok şükür bin şükür hiçbir şey çıkmadı ama hamilelikte her leke ve kanama bir risk taşır 3 tane pruluton iğne verdi daha hiçbirini kullanmadan geçti zaten ama hepsini kullandım hapı bitirdim 16+3 Bidaha olmadı Allah Bidaha da yaşatmasın çok korkutuyor edişe ettiriyor Allah herkese hepimize sağlıklı gebelik sağlıklı kolay doğum ve sağlıklı evlatlar nasip etsin ❤️