Twinsmom66 ikiz gebeliklerde normal yapmıyolar canım sanırım. Allah sabır versin inşaAllah daha yeni ya zordur tabi... inşaAllah ilerleyen saatlerde dahada hafiflemiş olursun... yavrularına kavustun ya sağ salim onları düşün şükret ne güzel gördün onları :).😌