Kızlar bugün nst de sancılarım çok yüksek çıktı doktor doğum başlamış dedi ama gram açılma yok ve daha çok erken 36. Haftadayiz ciğer geliştiriciler serumlar ilaçlar uygulandı eve yollad en azından 37 leri görelim dedi doktorum ilaçlar sonrası haftasını doldurmayı başarabilen var mı ??