kizlar 29 haftadır ne kaşıntım vardi ne yanmam. gecen idrar testi verdim enfeksiyon yoktu ama akintim olduğu için ilaç verdi doktor progestan kullanıyorum oda akıntı yapabilir dedi. Azitro ve gynolomexin fitil verdi. Fitili 3 gun once koydum sonradan geri geliyor o gün bugündür kasiniyorum alerji yaptı sanırım bugün 2. Fitili koydum sondu zaten. geri geldi ilaç sabah. artık kaşıntıdan duramicam. Yıkadım sirkeli su denedim. sürekli belden asa dus aldim biraz rahatlıyorum sonra yine bi kaşıntı . ne yapsam gecer bu doktor randveuma daha var..