-Gmz- Kuzum iğneyi hiç hissetmedim diyebilirim. Sinek ısırığı gibi. Doğum sonrası yanlış hatırlamıyorsam 5 6 saat sonra uyuşukluğum geçti sonra dikişlerim de hafif bi sızı hissetmeye başlamıştım hemen hemşirelere haber verdim, epidural takılı olduğu için cihazdan ağrı kesici verildi. Birdaha ağrı hiç hissetmedim. Zaten belirli saatlerde gelip ağrı kesici iğne ve antibiyotikte yapıldı 🤗