Aycadindas 3.gebeliğim 39+6 haftalığım bugün gittim açılma yok sancı yok bebek henüz kanalda değil , pazartesi sabah 7 gibi yatışım yapılcak doktor fitil ile doğumu başlatacağını söyledi ilk kez bu şekilde doğumum olacak heyecanım git gide artıyor valla bir yanda da korku var sancılar nasıl olcak 🤦♀️