tugbactn Kızlar benim bu ay adet günümde koyu kahverengi akıntı geldi bugün 4.günü hamilelik testi yaptım negatif çıktı sizce kan testinde kesin çıkar mı ? Aranızda bu durumu yaşayanlar var mı?
Nnefri999 tugbactn bence acele etmeyin.Bekleyin bir kaç gün geçsin normal test yapın ona görede kan verirsiniz
Aykem tugbactn o normal diye biliyorum. Bneımde genelde olur doktorum bir sıkıntı olmadıgını söylediydi. Gebeliğe yorulmaz bu dedıydı. Ama geçtiyse tabi sizin bilemem