Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Ben burada anlatılan doğumları okumaya bayılırdım onun icin bende kendi hikayemi anlatmak istedim. Çarşamba sabah saat 3 de wc ye kalktım değişik bi his vardı içimde. Tuvalete oturdum idrar yaptığımı sanarken suyum gelmis. Neyse kalktım ayağa yine su akıyor. 39. Haftada sezeryan olacaktım daha 38+1 olmuşum korktum da erken diye. Neyse eşimi uyandırdım dedim suyum geldi doğuruyorum annem teyzem bizdeydi onlari uyandırdik bi telaş ama ne yapacağımızı da bilemedik. Doktoru aradık hemen hastaneye geçin geliyorum dedi. Gorumcemi aradık o kalacaktı yanımda refakatçi o da hemen geliyorum dedi aldik cantalarimizi düştük yola. Hastaneye girdik benim hemen tekerlekli sandalyeye aldılar o arada kasılmalar da başlamıştı zaten. Odaya çıktık önlüğü giydim hazırlandım geldi sedye ile aldılar ameliyathaneye gittik doktorum da oradaydı. Epiduralim takıldı belimden. Biraz bekledik etki etmesini. Benim sorunum orada başlıyor bana anestezi iğne falan hemen etki etmez bikac şey daha yaptılar o arada ben hissediyorum deyince. Biraz daha bekledik. Sonra tekrar denedi yine hissediyordum. Genel anestezi yapalim dedi ben bebegimi görmek istiyorum deyince biraz daha bekleyelim dediler. 3 dk falan sonra başladı ben hala hissediyorum ama azalmıştı tabi yine de sesimi çıkarmadım sırf kızımı görmek için. Hemen 3-4 dakikada da kızımın sesini duydum çok tatlı falan dediler ben demisim bana da gösterin göremiyorum.😄perdenin üstünden gösterdiler dedim Allah im bu nasil tatlı bebek. Her annenin bebeğine hissi 😆 neyse bebegi temizlediler götürelim üşümesin dediler. Bende yarim saate dikislerim bitince gittim odaya. Pandemiden dolayı annem teyzem odaya teker teker gelip hemen bebeğe bakıp çıktılar. Eşim ve görümcem kaldı. Ankara tobb da oldu bu arada dogumum. 2 gece de kaldım bugün eve yeni geldik bebeğimizle birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Sezeryan zannedilen kadar zor bisey degil gayet rahat sonrası da ben çabuk attım gazi da gec çıkarmama rağmen. Şu an gayet normal hareket ediyorum biraz ağrı var ama o kadar da olur diye düşünüyorum. Bebegimin herseyi ile kendim ilgilenebiliyorum dusumu da aldim eve gelince hemen sorunsuz diyebilirim. Varsa sorular seve seve cevaplarım. 😊