Kızlar 29 Eylül de letrol isimli yumurtlama ilacını kullanmaya başladım. İlaç bittikten 5 gün sonra kontrole gittiğimde 20 mm yumurtam oluşmuştu. Tekrar kontrole çağırmadı doktor. Çarşamba günü gece acillik oldum süpriz karnımda sıvı birikmiş ve kanımda enfeksiyon çıktı. O geceyi hatırlamak dahi istemiyorum aşırı sancı ve tansiyon düşüklüğüne bağlı kusma yaşadım. Sorum şu ben ne zaman adet olurum ? Yumurtlama testi kullanamadım ne zaman yumurtlama oldu yada çatlama bilmiyorum bilgilerinize ihtiyacım var 🤲🏻