Nesli37 geçer kuzum geçer ama burda çok söylenmemiş ama aşırı riskli ve düşük sebebi . 14 haftada çok az var dedi ve direk anbiyotiğe başladı suyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum yani bol suyun etkisine inanıyorum ama içmemekten değil genelde korunmasız ilşkilerde kötü tuvaletlerde filan ortak alandan kaynaklı olur ki ben korumasız ilişkiden olmuştım bilmiyodum ilk gebeliğim. 17 haftamda ufak bir kanamam oldu ben onu enfeksiyona bağlıyorum çok şükür geçti bitti burda bahsedildiği gibi masum bişeu değil son derece tehlikeli ama tedavisi var dikkat et canım geçer allahın izniyle ama çnce tedbir insnlar bu yğzden hamile kalamıyor yada düşük yapıyor