Catlatma iğnesinin 15. Günündeyim 2 saat önce test yaptım çıkmadı . Leğen kemiğim yani belim adet sancısı gibi ağrılar oluyor göğüslerim büyüdü ve ucu çok ağırıyor . Arada da karsık ağrım oluyor . Testte çıkmadı çok üzüldüm ağladım adetime 8 gün var . Yardımcı olurmusunuz bu belirtiler hala iğneden mi acaba ?