Sey0kan Drya55 haber ver durumunu cnm karanfil tadi gelecektr tadi kotudur ama agrin gecicek Allah in izniyle
merakliblog Drya55 benim de öyleydi doktora gittim hem de diş hekimine ikisi de antibiyotik ve ağrı kesici uygun gördü kullanıyorum.2. Trimester olduğundan kanal da yapıldı sorun olmadı şükür
Drya55 merakliblog ben daha 10+2 deyim ama imkanım olsa direk çektirirdim o kadar ağrıyı çektikten sonra
merakliblog Drya55 parola izin var sanırım sende doktoruna sor iki saat ağrıyı azaltıyor en azından biraz kendine gelirsin doktorum günde 4 taneye kadar alabilirsin dedi bana