ctndg yani bebekler zaten 27 28 de başaşağı dönüyor ama serklajda bi sorun yoksa sıkıntı yok yani bebek kanala yerleşip açılma olmadıysa sizde ama elim değiyor dediğine göre bebek kanala girmiş oda erken doğum riski demek, ciğer geliştirici vs yapılması gerek olabilir ama 1 haftaya da tekrar çağırmış, siz fazlaca dinlenin kendinizi zorlamayın eğilip kalkmayın