Endişelenme, içini ferah tut. Aşıdan sonra belli başlı belirtilir yaşanıyor. Benimde 3-4 gün kolum agrıdı. Kas agrısı gibi. Kolumun üstüne yatamıyodum. Zaten ateş,ishal, mide bulantısı,halsizlik, agrı… bunlar olabilecek durumlar. Haliyle bu süreçte streste yapmış olabilirsin. Ama bir kaç güne geçer korkma. allah şifa versin 🙏🏻