esinnnnn1 tanı testi değil tahmin olasılık üstünden hesaplama yapıp söylüyor ben yaptırdığıma pişman olduk devlet hastanesinde riskli gördü sıvı aldır dedi fakat doktor değiştirdim ben bebeğin gayet sağlıklı olduğunu testin gerçek tanı koymadığını söyledi 3 ve 4 tarama testlerinide yaptırmadım