hilall_27 kuzum öncelikle çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın inşallah🙏🏻 Böyle bir acıyı kimse yaşamasın, yaşayan bilir o nasıl bir yangındır ki asla sönmeyen, içimin alev aldığını hisettim doktor kalp atışı yok dediğinde. İlk gebeliğimdi çok istemiştik 8 ay sonuda oldu ama onuda 9 haftalıkken kaybettim cennet kuşumu, ama elbet bir gün kavuşacğız meleklerimizle. 1,5 ay önce kürtaj oldum, ve şuan yine hamileyim. Asla umudunu kaybetme çok zor biliyorum motivasyonunu yüksek tut. İnanki oluyor düşüğün bir bacağı içerde kalırmış derler. Ben inanıyorum. Rabbim en tez zamanda sana da nasip etsin inşallah.❤️🥰 bu arada doktorun korunman gerektiğini söyledi mi ?