Buket2208 ben de aynı şeyi yaşıyorum canım dr a söylemeyi unuttum çok araştırdım kimi nisan seffafta oluyor diyor kimi kanlı olur diyor nts ye girdin mi sancin var mı benim aman aman bi sancım çıkması nts de zaten nişan için de bir müdehale yapılmıyor sanirim sadece doğumun habercisi diye biliyorm