gvncelf İyi geceler sevgili anneler 😇 sizlere danışmak istediğim bi durum var. 35 + 3 haftalık gebeyim. Özellikle geceleri uykudan uyandığımda karnım çok sert oluyor, yataktan zor kalkıyorum. Acı ve kasıntılık hissediyorum. Tüm bunlar normal mi acaba?
Deryatemiz gvncelf aynilari bendede oluyo bende 36+1 haftaligim doktorum kasilma oldugunu bebegin kendisini dogum icin hazirladigini soyledi canim
NESLIHAN_ gvncelf Bende de oluyor canım korkmana gerek yok. Doktora sordum bebek hareketinde sorun yoksa hersey normaldir strese girip hareket etmeyedebilirmiş. Hersey bizim elimizde 😇🥰 sağlıcakla alırız inşallah kucağımıza
Giba gvncelf bende aynısını yaşıyorum dr doğuma hazırlıyor kendini rahim dedi yalancı ağrılar sancılar sertlesmeler bunları yasiyacaksn artık dedi