Cocugun baskisindandir, aynisi bende de var. haftaniz baya ilerlemis. O haftalarda cocuk dogum pozisyonuna geciyo yani kanala giriyo, o esnada göbek de düsüyo. Yalanci sanci cekiyorsunuz. Almanlar asagi inme sancisi diyor ona. Adet sancisi gibi göbeginize vurur, vede cocuk iyicene kafa asagi olunca vajinada batmalar oluyo cocuk kipirdadikca. Malesef hergün cekiyorum😑
Sicak su torbasi koyun veyahutta sicak dus alin, agrilarin gecmesi lazim, agrilar daha fena olursa o zaman bilinki gercek sanci cekiyorsunuz ve ozaman doktora gidin.