Babenin çatlak kremini sabah sarı kantaron yağını akşam kullanıyorum tabi düzenli olmuyor her zaman arada unutuyorum. Şimdilik sorun yok 26 hafta ikizlere gebeyim 8 kg aldım.
Forumdan biri sarı kantaron hem göğüs yarasına hem oluşmuş kırmızı çatlaklara hem de pişiğe iyi geliyormuş o yüzden aldım, başka etkilerini de ben biliyorum her dede deva gibi. Şimdilik burdan devam. Ama annem çatlamamış çok kilo da almazsam çatlamam sanki