Havvamurat Merhaba kızlar tupbebek anneleri burda mı biz 27+3olduk 6aylik evliyken tupbebek yaptırdım bu arada
Gizem-frht Havvamurat 8aylık evlıyken yaptırdık cnm aşılamada olur dedı doktor fakat bız garantı olsun dıe dırek tupbebek istedık
Tgb_3201 Merhabalar tüp bebek ilaçları var yeni aldım ve çoğunu kullanmadim fazla vermişler kalanları da eczane ye vermek istemiyorum çünkü yardıma ihtiyacı olana değil satmayı düşünüyorlar yardımcı olabilirim