yigitaslaninannesi_ Meraba arkadaslar esim manda yogurdu almis bildigim kadariyla hamileyken yenmiyor yiyeniniz varmi acaba nette baktim pek bisey anlamadim Doğumu geciktiriyor falan diyorlar
Ozge2805 yigitaslaninannesi_ valla canısı öyle bişey varmı bilmiyorum ama camız yogurdu ne yapabilir bir düşündüm açıkçası doktoruna danış ama uzaktan yakından bir alakası olabileceğini düşünmüyorum
Ekinff yigitaslaninannesi_ Bende bilemiyorum ama pastörize değilse tüketmeyin, pastörize olmayan süt ve süt ürünleri kullanmamamı bakteri açısından tehlikeli olduğunu söylemişti doktorum.
1_minik yigitaslaninannesi_ kaymağını yemiştim😂 manda kaymağı ve 39. Haftada doğurdum 🙈bence alakası yok yediğinle diye düşünüyorum..
kucukhobby-11 yigitaslaninannesi_ ye canım benim ben yiyorum. Erken doğumdansa geç doğurmak daha iyi 😂
Aslylmz Mandaların gebelik dönemleri uzun sürer yiyen kişininde uzun sürer derler yemenin zararı yok ama gebeliğin son haftalarında dogum gerçekleşmezse hatırlatıp tekrar ye o zaman doguruyorlarmıs 😊 tabi bunun tıbbi bir yanı yok 😂
Kksll yigitaslaninannesi_ Manda yoğurdu doğumu geciktiriyor der eskiler ama bilmem bende ilkinde 40+6 da doğum yaptım ne ağrı ne sancı hiç nisey olmadı babannem sormuştu manda yoğurdu filan yedin diye ama yememistim.tabi 😂 ne kadar doğrudur bilmiyorum
Ness23 Ben ucuncu ayımda basladım yemege manda yogurdu bır sorun olmadı.Hala tuketıyorum,arada kefır ıcıyorum bır sorun yasamadım