Kızlar bazen yan yattığımda bebek sanki kaburgamın altına giriyor gibi oluyor canım yanıyor ağrı giriyor nasıl yatmam gerektiğini bilmiyorum bi zararı olur mu bebeğe bunun? Hamile yastığımda var onunla da yatsam bu oluyor yani bide sırt kaburgalarıma ağrı yapıyor